Dokonaj zwrotu/reklamacji

  1. Ustalenie wady, upewnij się, że to wada fabryczna, która nie została spowodowana nieprawidłowym użytkowaniem.
  2. Wydrukuj i wypełnij poniższy formularz.
  3. Włóż wypełniony formularz do pudełka produktu lub do środka paczki, upewnij się, żeby dotarł do Nas nienaruszony.
  4. Wyślij produkt na Nasz adres: Zielona Góra, Kukułcza 16, Lubuskie, 65-472, Checked Sp.z.o.o, 509 100 917, checked.help@gmail.com.
  5. Po otrzymaniu produktu mamy 14 dni na rozpatrzenie gwarancji/zwrotu, będziemy się z Tobą kontaktować przez email.
  6. UWAGA! Nie dzwoń na powyższy numer, jest to numer telefonu przeznaczony tylko i wyłącznie dla zwrotów i reklamacji do podania go w nadawaniu przesyłki.
Formularz zwrotu/reklamacji